Sunday, January 25, 2009

dia, teman, dan keluarga

hati aku masih lagi pada die...
lelaki casanova itu...
tapi kaseh aku beralih pada seorg lelaki
yang aku rasa bole membuat aku bahagia..
aku mula menayangi die sejak malam kami
chat kat ym...
sbb die tu otak giler gak cam aku
dan smpi 1 ari tu, die hope aku le jd gf die...
aku trime...
sbb mmg tu yg aku nak...mse tu mmg bahagie sgt
die pon agak manje...
tp tetibe die mghilangkan diri...
smelah mcm si casanova tu...
gile geram owh...
ko da buat aku syg kat ko...
pastu ko bwat cm nie lak kat aku
mmg sial lelaki lelaki cam nie...
dan sekarang...
aku masih lagi trauma dengan peristiwa itu..
aku x nak lg mencari atau dicari oleh lelaki lelaki berkenaan...
aku takot...
aku takot aku syg semula kat dorang
aku takot dorg tingglkan aku
sbb lelaki lelaki cm tu cme nak memain jer dgn perempuan
kaum yg lemh nie..
aku benci dorang'
biarlah aku sendirian
asalkan hati aku x dilukai...
aku x mau lagi jd biol mcm dulu
msb baek baek cepat
dengan adnye teman teman aku
housemate aku n dax class aku....
awe, muni, sue, zati, fyra...
time kaseh beb...
aku hargai sgt pe yg korang buat tu...
dan kalo korang xde
xtau la cm ne aku skang nie...
well..
the moral of value is.....
kite sebagai mausia
jgnlah mudah syg n buat org syg kat kite
sbb lebay baek kite syg kat diri sendiri
dan famili n kawan
sbb doranglah kekuatan kite...
dorang sentiase ade bile kite susah dan senang...
so...hargailah mereka...


p/s : acece...giler ah ayat aku...
hahahaha...

1 comment:

  1. sengal gile laki tuh...

    how dare dia wat camtuh kat nana !!

    bengong !!!

    bunguksss !!!!

    takpe nana,

    kita masih ade CT 112...

    family dan kawan2...

    ReplyDelete