Thursday, January 29, 2009

hohoho...smlm 29 januari...aku kuar ngan dax plkn aku..paan, mim, syana, rina, fiq, jef, amri, wan, athirah, yus n ...spe ek nme mamat tu...hahha...xingat aku...walaupun aku agak diam mse tu...aku happy sgt...tp aku x tunjuk...smpi syana n rina tanye aku okeh ker dak..riso dorang dibuatnye...lme kot x karoke...mmg pnat gelak ar smpi aku xde sore da nie...xkesah la,..janji aku epi ye dak??tok mereka ini...aku sayang korang lebay ar...walupon aku 1st time lepak ngan korang...tp kalo nak lepak ajak dowh aku tau!!!korg msg je paan then paan msti gtau aku nye...owait!!!

lastly..aku sayang mereka ini..
paan, mim, syana, rina, fiq, amri,wan, yus, athirah, jef n sorg lagi mamat tu...

korang la "MEREKA" aku....
xde sape le amek korg dr aku!!!

2 comments:

  1. HAhAhA,,wahai superman kerdil,ini batman gergasi datang menjenguk..
    Tuan hamba kenal siapa hamba???
    Ni,org dah follow blog dia ni tandanya org mgharapkan dia follow blog org la gak ek...

    ReplyDelete